My LiveStatus.

21 May 2011

Keluarlah diriku dari asrama ini..

Alhamdulillah,segala proses berjalan dgn lancar dan aku hari ni boleh keluar sbg diri aku yang baru,bukan lagi pelajar KMB. Dan ini satu yang sangat la asing buat diri aku. I mean,selama ni dak KMB memang dilatih dan di train ntok jadik seorang yang sangat sibuk n multi-tasking,bmaksud kalau sambil jalan2 kat memane pon,sambil discuss pasal mende2 IB or sambil baca nota. Tapi sekarang da abes IB ot,aku nak buat ape? Nmpaknye terpaksa la aku start baca nota Anatomy ke,hape2 ke.. =.="

  
Buku ANATOMI yang sangat....adoi,byknye nk hafal!
Erm..well,actually aku nak share je pasal proses nak kosongkan bilik ni. Since aku da dua tahun dok KMB,so memang bilik ni pack sgt la ngan barang. Aku rasa dak KMB kenal kot bilik aku since bilik aku emmang jadik lokasi tetap penggambaran semua 10 video yang Pau Panaz Production terbitkan *thanx kat alip,the producer yang promote bilik aku* dan memang sangat pack bilik ni.

tengok gambar ni pon da tau packnye bilik aku,baru kat study carrol ni.
Dan proses ni bermula semalam la. Since aku ade adik aku yang still buat IB diploma kat KMB ni.. *ye,adik kandung,bkn adik angkat* so banyak la harta aku,jatuh kat dia,kira wasiat IB la,macam nota2 dan segala harta karun aku. Including rak kasut,rak buku dua ketoi, dan banyak lagi. Ringan sikit beg aku nak balik rumah nnt. Thanks to my ex-roomate,Farizzaidi, yang sgt sporting and tolong aku kemas bilik ni sekali. U rock man! Elok-elok bilik aku sangat la pack dan nampak macam takde ruang,jadik sangat lapang. Aku ngan roomate aku pon tak pcaya,sangat la macam time registeration kat KMB dlu. Heheh.

Kelihatan roomate aku tengah kemas bilik. Ni baru 40% je kemas.

lepas kemas barang. urghh..penat. =.="
Dan lepas setelkan kemas barang,aku panggil la warden aku ntok check n tgk kos ganti rugi. Alhamdulillah,tak banyak la kena bayar,just RM 9 je,tu pun sebab kos bilik2 awam tak bersih n aku tak lap tingkap. Malas. :( dan bila aku da abes kemas bilik,aku round la untuk tengok bilik lain clearance cmne. Dan aku melihat satu pemandangan yang mesti kalau cikgu tengok,dia frust.

Lambakan nota cikgu bagi yang sure memang da tak pakai.
Ye,tu la hasil ape yang cikgu curahkan kat budak2 ni selama dua tahun,dibuang begitu saja. Tapi ni memang setiap tahun jadik cmni,sebab byk sgt mende yang nak dibawak balik rumah,so diorang just simply tinggal je kat sini. Lagi pun dak2 IB mane simpan ilmu kat kertas,sume dalam kepala :) *husnudzan* heheh. Dan aku jengah lah gak tempat lain.

Ampaian dan pakcik cleaner sedang bersihkan sampah. Thanks pakcik.
Faiz Kadir dan biliknye yang baru je bersih.
Haa..ade orang tengah posing tu,sowi sikit. At last,aku berjaya la gak bersihkan bilik ni awal,so aku ada masa banyak untuk bual2 dengan kawan2 aku buat kali terakhir. Agak touching la sebenarnye.huu~ ok,tu je kot. Bye~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...