My LiveStatus.

26 May 2010

Cinema's! I got u!

ALKISAH
Macam biasa la
adat kalau da abes exam
memang nak bersronok puas2
macam baru pas abes seksaan je
tapi memang btol pon
haaha~
dan sebagai permulaan percutian tiga minggu aku ni
aku mulakan dengan plan pertama
tengok wayang
dan tengok wayang
sahaja
dan begitulah seterusnya
dan pada plan pertama aku
time pergi alamanda aritu
aku,amir n apam tengok crita shrek
forever ever after
mula-mula tu terfikir gak dua tiga kali
ape kne la aku nak tengok cerita merepek ni
biasa la,before masuk panggung mesti aku cakap camtu
tapi bila da keluar panggung
tak cukup mulut nak cerita
btapa seronok lak cerita tu
tapi anyway memang sngat best la
coz cerita tu berunsur lawak komedi n romantis
(tema romantis tu mcm tak kne ngan aku coz aku solo)
tapi anyway,sgt best!
then
bersambung lak pada hari isnin yang lalu
fakar lak ajak aku pergi tengok wayang
tapi kat KLCC la plak
rite after makan tengah hari
nnt kat sne takyah makan lunch lagi
aku terus pergi beli tiket
Iron man 2..


mula2 aku tanak gak tengok cerita tu
sama la macam biasa
aku akan merepek.."ape best ke crita ni,nmpk merepek je.."
tapi bila da tengok..
hmm..mula la aku crita yg best gler r crita tu
siap kalau boleh,nk gtau kat facebook
(tapi memang aku tulis kt fb pon)
dan cerita tu,again sanagt best..
cerita apa yang tak best kat panggung ea gaknya?
haha..pas abes tengok wayang tu ngan faka
aku terus ke kinokuniya
ntok carik buku yang bagi aku sangat best
n membantu aku skrg yang tengah wat personal statement
hehe~ buku Denyut Kasih Medik
title nmpk jiwang kan? tapi~
bagi aku
maksud kasih tu,cmne kasih dia kpd Medik
bkan kasih jiwang2 tu..:)
so,jgn salah tafsir lak
nnt kte aku mncari cinta lak
no,aku tetap mcm dulu
takde makne nk bcinta
so,sape yang dok bergosip aku dgn F***a (nama dirahsiakan)
sila bertaubat ea,takpn cpt2 mntak maap ngan aku,haha~


erm,,anyway buku yang menarik
dan padat dengan kisah seorang HO..
dan wayang yang next (ade lagi?)
 ialah pd smlm..pagi2 dato' faiz da call aku
time aku tengah lepak2 bce surat khabar pg2
kat tman permainan kt rumah aku
(macam gaya old folks)
bliau ajak pergi Wangsa Walk
waw! sanagt best dan aku tak pernah kesana pon
even dekat je ngan umah aku
so,aku mengarahkan dato' ntok amek aku dr rumah
maka terkial-kial la bliau da kwnnye dlm keta tu
nak mencarik rumah aku
dan bila sampai lak
takot nak masuk sebab ade askar pompuan guarding kat pos pengawal
tkot kne tembak gamaknye~ haha
then aku terus ke Wangsa Walk dan cerita ketiga aku kat panggung
Robin Hood la plak
so,sampai kat kaunter tu
terus je beli tiket n terus masuk panggung
coz tiket pukul 11.45
 n kitorg plak beli pkul 11.45
so,layan la..
yang ni aku tak mengomel sgt la
sbab aku mmg nak tengok cerita ni..


tapi bila aku da abes tengok wayang lak
rasa macam rugi
dua muvee previous ni lagi best rsenye
haha~ takpe..
pasni,ade dua yang menanti..aku nak tengok prince of persia
n lagenda budak setan lak..


tapi rasanya,aku bukan kaki wayang
ape da jadi? asal aku lak gila tengok wayang ni?
aduhh~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...