My LiveStatus.

26 May 2010

Oh,mahkotaku!

Setelah mendapat desakan yang hebat
serta saranan dari rakan-rakan..
akhirnya perjanjian aku dan Juraimy dah pun tamat
kalau ikut kontrak
kitorang dah janji tanak potong rambut sampai abes sem 2
so skrg. da nk masuk sem 3
so,aku dengan rela hati
dan setelah didesak oleh Ms. ***** dan Ms. ^^^^^
serta mak aku pnye pesanan
"Rambut ko ni da ayu,panjang mcm pmpuan"
sangat menusuk kalbu pesanan itu
tapi aku sendiri pon da rimas sebenarnya
sebab dah panjang sangat
every day pas mandi
aku akan gayakan rambut aku
samapi da naik rimas tengok
tu baru aku
orang lain aku tak tau la cmne
haha~ amir,fiza n shuk
thanx coz gtau yg korang rimas tengok rambut aku
n oze,sowi sebab ko tak smpat nak main ngan rambut aku
tapi klu ko still nak main gak
aku ade bwk balik dari kedai gnting rambut td
dan actually
dr dulu lagi aku memang jnis rambut botak
coz da tbiasa kne kawad
tp bila aku da msuk kolej
rasa nak try lak brambut panjang
dan aku da rasa peluang tu
so rasanya
tu la the first n the last
tp tak tau gak la
gerak hati manusia
boleh gak berubah,haha~


dan actually bila da potong ni
rasa lebih puas ati gak la
nmpk mcm lebih cantik dari dulu
ne yang lg pnting
simptom2 dibawah ni takde lagi!

telinga aku ilang sebab dicover rambut yang tebal
bgn tdo je,rambut mcm hape mggerbang
rimas nk kne pki minyak zaitun byk2 kat rambut
ape lagi?
nk kne jge rmbut slalu,ssh btol~

so,ksimpulannya?
aku dengan wajah baru~
thnx,brader barber!

4 comments:

marshmallowkid said...

liking ur new image~

+firdausmatnoh+ said...

thanx..such an honour for me..^^

farcarr scott said...

alah cooooommmmmeeeyyyynyeeeee....

+firdausmatnoh+ said...

weh,asal aku comel..?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...