My LiveStatus.

02 April 2011

Jamuan Mentor Mentee!

Hi n assalamualaikum! Haa..memandangkan sudah tiba masanye ntok kitorg ni menghadapi exam,so masa utk aku dan mentor mentee bersama pon da nk smpi ke pengakhirannya. So ntok raikan perhubungan kami dan ape yg kitorg da buat selama ni,kami pon wat la sedikit jamuan, dan kitorg saje je wat hari lain dari yang lain sebab nmpk special sikit. Dalam jamuan ni gak,ade la kitorg wat gift x-change dan aku dapat smthing yg sgt aku suka, thx for Acad coz bagi aku USB fan yg sgt kewl,k? N Overall,thanks to Miss Mariam Nabilah coz u'r being soo sporting, in making dis event into reality and belanja ayam Ayamas kat kitorg (sedap,da lama tak makan ayam ni) dan kpd Arsyad Nordin, Fakarul Azim, Abdullah Faqir, Ezreeah Mustapha, Nabilah Aziz for the jamuan n your support! ^^

So,ni la antara mknan yang menjadi pilihan pada hari itu,sedap dan murah (kot~)


Wajah selepas makan dan sedang makan
Final pic pas abes jamuan.

So,it seems like sume dh abes,kn? Tapi aku harap phubungan yg tjalin dlm grup ni akan bkekalan smpi bila2..k? Daa~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...