My LiveStatus.

23 March 2011

L'Symphonianz Photography Session

Assalamualaikum dan salam! Haa..akhirnye,selepas berbulan lamanya aku menyimpan hajat dihati,langsai jua pada hari ni. Dah lama aku berhajat nak tgkap satu gmbar yg aku leh wat wallpaper laptop aku ni, ngan family Love Symphony aku, wat sesape yg tak tau ni kelab ape, leh klik sini untuk maklumat lanjut. So aku letakkan gambar ni yg aku dah edit, ntok dicopy bdk2 LS dan ntok copy:


  1. Klik kanan or simply klik kat setiap gambar, dan pilih 'open image in a new tab (ntok FLOCK) or 'View Image' (ntok Firefox) and plz jgn bkak gmbr ni Internet Explorer. [Ni adelah ntok korg bkak gmbr tu kat new tab ngan saiz gmbr sebenar]
  2. Bila gambar dah bukak kat tab baru, klik kanan dan 'save image as..'
  3. Fail disaved!
Utk makluman,fail yg korg download adalah original size yg leh trus bwk pg print kat kedai apek cuci gambar, dan saiznye agak besar sebab kualiti gambar. Simpan gmbr2 ni baik2 smpi korg da study kat overseas nnt! :)


~Official picture of LS Family~

Candid dan gelak tawa dak LS..:D

Gmbar korporat L'Symphonianz

Credit to Chot,Faiz Kadir,Me and Abbas for the pictures~ Thx to all yg wat impian aku jadik nyata..:))

1 comment:

marshmallowkid said...

nice pics!!! ske!!! =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...