My LiveStatus.

22 June 2009

Rumahku Syurgaku...

Welcome and assalamualaikum..Hye! We meet again,n in this topic,saya nak berkongsi ngan para pembaca,yang maybe kebanyakannya mmg kenal saya dari kecik lagi..hehe..suka untuk saya beritahu bahawasanya saya sudah tidak mendiami lagi rumah saya di Johor,kan tetapi telah berpindah ke Kuala Lumpur atas sebab keluarga. So,kalau ade sape2 yang nak mencari saya di Johor,try time Hari Raya je r kot coz saya balik Johor time raya...sowi to all my friends sebab saya tak sempat nak beritahu semua yang saya dah berpindah..its never mind..kn? :)



And for those who are trying to contact me via surat2 or etc,alamat saya:

--------ALAMAT TERPAKSA DISEMBUNYIKAN ATAS SEBAB KESELAMATAN DAN PRIVASI--------

Actly rumah baru saya lebih mudah untuk dikunjungi kerana lokasinya yang berdekatan dengan lokasi perlancongan di Kuala Lumpur seperti Menara KLCC..tak caya? Meh datang,tgk sendiri..hehe..klu nak dtg just naik LRT dr KL Sentral,straight ke Stesen Dato' Keramat,n from there, i'll fetch u by car, Insya'allah...



Sampai sini sahaja,assalamualaikum...:)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...