My LiveStatus.

30 June 2009

Welcome To KMB V 2.1

Assalamualaikum...hye2 na ape kabo? haha...well,on my last post,I've story about my experience thrugh the minggu orintasi kat MCB kan? Huu,mmg lepak btol n kali ni,aku nk story lak pasal ape yang aku nlalui dalam minggu pertama lepas orientasi berjaya ditamatkan..(haha! suka gler aku!) especially what I've got in my class...:) n I've placed in Medic+ITGS class=M 09 T...



At the last day after closing ceremony of orientation week,aku mula dapat n kenal kawan-kawan sekelas aku,yang 'bakal' membantu aku dalam pelajaran troughout 2 taun aku kat sini,yang akan berkongsi susah senang,berjaya dan gagal bersama-sama,tapi taknak r gagal kan,mesti nk passed with flying colours,huhu...n my first expectation,mesti nanti budak-budak ni power gile,which is good for me bcoz at least aku yang biasa2 je ni boleh r belajar dgn diorg,cuma aku takut kalau diorang ni tak friendly je dgn aku..tapi bila aku mula join first gather dgn my new classmate,aku betul2 terkejut...wau,diorg r group yang paling galak n ceria sepanjang hari kitorg berkumpul tu,memang seronok sangat dgn diorang,kalau tak caya tengok r gambar aku kat atas,tengah hepi kan?

Hahaha..n kalau nk tau,diorang mmg kelakar sgt2,lagi-lagi kawan aku sorg ni,yg dok sebelah aku...lawak memang kering je memanjang..n dari hari pertama lagi,kelas kitorg sgt-sgt menonjol sebab terlalu ceria n asyik ketawa je,even baru 2 minit kenal...why? We also haven't the answer..dunno,tapi whutever,janji aku hepi n takde r aku stress sgt2 dalam dua taun pengajian ni..:) n lepas kitorg tau siapa classmate masing2,turn untuk amek GDC or a.k.a Graphic Display Calculator...yang harganya mencecah $500...nape r mahal sangat,heran..:( n then amik buku-buku handbook pulak...untuk sepanjang dua tahun pengajian aku kat sini,aku ambik course Math HL,Chemistry HL,Biology HL,English HL,Malay SL dan IT For Global Society SL..SL stands for standard level n HL is Higher Level...n my course is,two-year International Baccalaureate Diploma Programme..

After then,start r kelas aku kat MCB ni..huu,hari pertama kat kolej,mcm biasa r,berkenalan r memanjang sampai orang dah jemu,uhuhu..dan paling menarik,banyak subjek yang aku tak biasa n tak pernah belajar pun sebelum ni,tapi quite interesting gak r,best! Then...ape lagi ea? Actly banyak lagi kot yang aku nak share kat cni,tapi sambung sok je r,masa dah tak mengizinkan...hahah,till we meet again n lastly,ni r gambar classmate aku n aku edit cket with my friend..assalamualaikum!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...