My LiveStatus.

26 July 2011

Blog designing~

Salam. Hai korang! Haha...arini aku saje je nak update psl design yang aku baru buat. Lepas aku abes kontrak ngan aku nye klien aritu,Adri dan MRSM Merbok Alumni,aku terus le mendesign,rasa gian lak. haha. Kali ni aku dapat order dari sorg junior ntok design blog dia from start gak. Dan aku mula try cmne nak letak header n alhamdulillah,header yang aq design integrate ngan baik ngan blog tu. :)

Blog yang dah di design
So,ni la blognye,so sape2 yang rasa nak berkunjung bley la try link ni. http://lovesymphonykmb.blogspot.com. Actually ni blog dari Love Symphony Project,kumpulan humanitarian project kat KMB yang dulu aku join,tp skrg adik aku lak yang pegang. Huu. So,tu jela. Sape2 rasa nak design,bleh kot cntct aku..insya'allah kalau ade kelapangan aku buat,k? Salam~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...