My LiveStatus.

17 July 2011

Poster design lagi!

Hai dan salam! Well,ni kali kedua lak aku main design2 sebab bosan cuti,dan kali ni aku cuba try test ikut style most Nikefootball Malaysia nye design. Dulu kalau tak silap aku,banyak poster bola malaysia yang nike design. Tapi bila bola malaysia da femes,takde lak poster mahupun design dr Nike yang keluar.

Takpe,citer lama. Btw,kali ni order yang sama dari saudara kita kat Merbok,dan kali ni aku cuba gunakan tema yellow n black,sebab dua kaler ni mampu jelmakan warna dan kombinasi yang menarik. Tema ala2 kena cop juga diterapkan dan nampak la poster yang agak2....boleh tahan la. Puas ati gak la sebab aku nampak kemajuan dlm usaha aku. LOL,haha.


Disebabkan kekurangan sumber,dan mende yang aku nak letak,maka macam biasa penaja olok2 mula la diletakkan. Dan juga muka aidil tu,saje je bubuh. *okay Nike ppl,jgn saman aku kalau korg nmpk post ni*

Tapi setelah mendengar keluhan dari orang yang mintak design serta saranan dari kwn2 supaya aku tak kena saman,so ni la design final. :)


So,till then! Salam~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...