My LiveStatus.

03 July 2011

Designing again! :)

Salam and hi! Well,aku masih dalam mood cuti dan hari ni,just 3 more days nak amek result! Oppss,silap. Nak check result exam IB kat internet. Alhamdulillah,tiba gak masanya. So dalam penantian ni,ade la sorg kawan aku ni mintak tolong aku designkan a few poster ntok dia. Actly aq takde kepakaran nak buat poster,reti design sikit2 jelah,kira karya aku still peringkat beginner je ni. :)

poster paint-a-ball
Okay,actually ni asalnye dari poster paintball for kelab aku,Love Symphony Inc yang aq buat taun lepas,tapi since dia nak poster ntok same event,so aku just alter yg asal n jadi la mcm yang atas. Siap ade gmbr model rifle M-16 PLKN lagi,sungguh takleh blah. Haha. Dan poster ni actly yang pertama aku buat so no wonder kalau nampak kurang kemas. Tapi aku cuba tingkatkan usaha dan nilai estetika poster tu. Jadik la mcm kat bawah ni. :)

poster makan-makan jamuan
Dan kat atas ni lak poster bila aku da blaja a few effects especially those curvy words *bru skang jmpe cara nak write on path!* dan lain2 details. So aku harap aku leh blaja lagi pasni and bley tolong ramai lg kwn2 aku. Tetibe rasa sronok coz ade keje nak buat,dan keje tu lak mmg fun dan aku suka! :) Tu je..to adri,take a looookk and do comment k? :)

That's it,doakan aku btw! lagi 3 hari nak amek result. :D

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...