My LiveStatus.

12 March 2011

Cuti yg terakhir buatku~

Assalamualaikum and at last,akhirnya setelah dua tahun aku study kat KMB,maka tiba lah aku kpd cuti skola yg paling akhir dalam kerjaya aku sbg pelajar kat KMB. Ye,aku da nak abes da study kat KMB dan..ape plan aku ntok 'meraikan' cuti terakhir ni? Semestinya buku yang tinggi menggunung yg aku bawak balik ni merintih pinta dibaca,exam pon da tinggal 53 hari. SO...jom review ape yang aku perlu langsaikan,selain dari baca buku~

Exhibit.A [fly overseas-matter]
+Siapkan gmbr passport 5 copy
+Buat passport a.s.a.p
+Apply letter of good conduct dari kementerian luar negeri
+Renew driving license dr CDL kpd full license
+Hantar application letter of good conduct ke kementerian

Exhibit.B [study+exam matter]
-Siapkan PYQ (past year quest) ITGS
-Siapkan correction math pre-IRP test
-Study CHEMISTRY (A-Z)
-Study BIOLOGY (A-Z)
-Cari+siapkan nota Math for IRP ngan IRP-mates

DAN sume ni aku kne siapkan before hari Jumaat ni sbb aku kena pergi Jeram Besu, pahang for PiBi planning game..fuhh,mantap cuti terakhir aku,so bleh ke aku wat sume ni? Bdk IB kate,insya'allah boleh,da biasa..kn2? Haha..till then! Salam~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...